Let's Travel

by - 10:41 PM

Hi my name is Meidi and i'm 23 24 26 years old, I love to travel everywhere, around Indonesia or another countries. With this blog, I'm gonna share information about it, start from travel guide, Landmarks, Food, Theme parks, Museums, Accommodations, Transportations and everything GREAT from my trips.


Hi Nama saya Meidi, saya berumur 23 24 26 tahun, saya sukaaaa banget jalan-jalan kemana aja, bisa di sekitar Indonesia ataupun negara-negara lain, Dan dengan blog ini, saya akan membagi informasi, mulai dari tips perjalanan, bangunan bangunan ternama, Makanan, Taman bermain, Museum, Penginapan, Transportasi dan semua tips seru dari perjalanan saya. Ini merupakan travel diary yang buat saya sebagai pengingat dan penyemangat untuk kembali melakukan perjalanan lagi.


Hope you like it



Cheers

Meidi
Let's Travel

You May Also Like

0 comments

Thank you for leaving a comment :)